2011. gada 28. oktobris

Iestājies rudens!

Jā, tieši tā: arī šeit ir iestājies īsts rudens ar visām no tā izrietošajām sekām. Tas nav ne labi, ne slikti, bet gan rudenīgi. Cerams Raima būs priecīga, jo neesmu sen rakstījusi, bet viņa aktīvi man pieprasa kādu jaunu stāstu:) Kopumā varētu teikt, ka iestājusies neliela rutīna, kurā ietilpst studijas, ballītes un citas aktivitātes, taču nemaz tik ļoti par to nebēdājos, jo ir iesākts savs ritms. Pašlaik no studiju viedokļa man vislabāk patīk zviedru valoda, tas gan nav kredītpunktu kurss, bet varbūt arī tāpēc man tas tik ļoti patīk. Pirmkārt, šeit valda nepiespiesta atmosfēra, kur visi vairāk vai mazāk ir vienlīdzīgi un nebaidās kļūdīties izrunājot kādu jaunu vārdu vai teicienu. Otrkārt, zviedru valodas pasniedzēja ir tiešām jauka, viņa mums māca arī tādus sadzīviskus teicienus, jo saprot, ka šo valodu mēs apgūsim tikai 10 nodarbības. Viņa spēj arī samulsināt pāris puišus, uzprasot tiem zviedriski: "Älskar du mig?", kas nozīmē "Vai tu mani mīli?" Uz ko puiši samulsuši atbild: "Lite", kas nozīmē mazliet. Kopumā esmu apmierināta arī ar to, ko iemācos, protams, runāt tekoši un visu saprast, ko runā citi es nevaru, bet atsevišķas frāzes vai vārdus gan zinu. Šobrīd arī apgūstu kursu "Eastern/Western politics and Russia", kura ietvaros bija jāuzraksta pētījums. Strādājām grupās pa 3, manā grupā bija 2 japāņu meitenes un šeit nu es gribu nedaudz pasūdzēties. Kā jau visi zināt, esmu jauka (visjaukākā:D) un pret cilvēkiem vienmēr cenšos izturēties tā, kā gribētu, lai pret mani. Bet tas ir tik grūti, ka tavas grupas biedrenes nesaprot gandrīz neko un piekrīt visam, ko saku es. Dažreiz tāda sajūta radās, ka varu teikt, ka pasaule ir trīsstūraina un viņas man piekristu (tikai salīdzinājums, nesaku, ka viņas to nezina). Bet nu saprotu, ka cita kultūra un arī studiju stils atšķiras no Eiropas, jo akadēmiskā rakstība viņām bija kas jauns. Priecājos, ka vismaz to es viņām iemācīju:) Bet nu pietiek par akadēmisko, tagad par sociālo dzīvi. Atskārtu, ka esmu nogurusi no mūžīgajām ballītēm, man, laikam, ka ātri viss apnīk, jo, ja sākumā ļoti patika šis savienojums pre-party@PG (vai cita vieta) -> party@Stallarna (vai cita vieta), tad šobrīd man tas tiešām jau ir nedaudz apnicis. Gribas kaut ko jaunu. Tieši tāpēc izlēmu, ka izlaidīšu kādas divas nedēļas, lai pēc tam ar jaunu sparu varētu uzņemt vēl lielākus apgriezienus. Ļoti patika arī nesenā izklaide Boulinga centrā, nekas spīdošs, paveca vieta un nedaudz saplēsts ķegļu pacēlājs (atbildīgais praktiski dzīvoja "aizspogulijā" un manuāli centās novērst defektu:D), bet kopumā jautra izklaide. Pat varu palielīties, ka manā komandā no 5 spēlētājiem, paliku 3. vietā, pirmās divas ieņēma puiši (uzsvar uz puiši, jo es taču esmu meitene). Turpinu aktīvi arī apmeklēt savu iemīļoto "Zumbu" un "Afro", kas palīdz atslēgties no visa cita. Otrdien paredzēta "helovīnu zumba", godīgi sakot, man bail:D Tāpēc nopietni apsvēršu visus par un pret vai iet vai neiet! Lai jums priecīgi un atcerieties, ka ļoti gaidu ciemiņus:) Nākamie piedzīvojumi pavisam drīz (es ceru, ja tā nav, atgādiniet man:D)

Klinta

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru